Coldest winter

Internet har inte funkat alls här hemma förens nu min vän fick skriva förra inlägget åt mig istället. Hade planerat att uppdatera mycket idag men p.g.a. krångel så har det inte blivit så direkt och det beklagar jag över!

Men nu till nåt annat ville lägga in en ny musik video av Kanye west som kom ut för någon dag sen. Jag vet att det blir mycket musikvidoes men det här är en musik blogg så ibland blir det såhär. Kanye west har inte gjort något nytt sedan 808 & heartbreaks kom ut. Just nu sitter i han och spelar in ett nytt album som kommer komma ut underoktober - november tiden (är dock inte 100% säker på vilken månad) Så idag får vi nöja oss med musik från 2008. Musik videon är mörk och då menar jag väldigt mörkt den här videon är hans mörkaste video han har gjort. Videon har en lite illuminati känsla över det hela, men kolla så får ni se för er själva!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

folk värkar inte tycka om skvaller..

2010-03-03 @ 21:06:15
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0