Det var länge sen ..

Kommer ni ihåg då det var mode att alla tjej grupper hade gulliga tjejiga kläder? Jag kommer ihåg det som igår då allt skulle vara rosa och gulligt. En favorit grupp jag hade när jag var liten var Destiny's child, de var ju ett typisk tjej grupp men när jag tänker tillbaks idag så var de inte så speciellt kläda i den stilen. Huvudsångaren av bandet var då Beyonce och hennes mamma var deras designer och hon gjorde kläder som inte liknade typiskt det som man hade då. Det är vad jag tycker vet inte hur ni känner om det men annars säg vad ni tycker :) Några favorit låtar jag har av de är Say my name, No, no,no, I'm a survivor, Cater 2 u och kanske några till men de kommer jag inte på just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0