I shouldn't writen about the snow yesterday

HAHAHA vilken otur man har ibland hade verkligen en bra känsla över att snön skulle smälta mer och mer. Drömde dock igår natt att det skulle bli någon slags tåg trafik eller nåt sånt idag och ja när jag vaknar så ser jag det här :( Jag drömmer ibland konstiga saker och sen händer det i verkligheten, undrar om jag har ett extra sinne eller nåt sånt.

Tänkte tipsa om en skön video som jag diggade stort i somras! Låten heter I'm good med Pharrell(personlig favorit) ft The clipse. Videon är inte värsta grejen men jag blir så lugn och avslappnad av den och så är låten en riktig skön låt som man kan lyssna på under sommaren. Men här kan ni kolla på den enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0