It's automatic

Tänkte skriva om ett band som är motsatsen till vad jag gillar men jag kan ändå lyssna på de för tycker de är helt okej. Bandet heter Tokio hotel och de kommer från Tyskland där de bara var kända från början men har nu under de senaste året blivit kända internationellt och kommit långt i deras karriär. De är just nu aktuella med deras album Humanoid och samtidigt med en turne som de flesta kanske känner igen då en bloggare reser runt och kollar på de just nu tror jag. Jag har 2 till 3 låtar som jag gillar av de lägger just nu. Lägger in låten Automatic för den är en favorit av alla de låtar jag gillar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ska på bio med mams fast vi kmr inte överens om vilken film -,-



haft en bra dag?<3

2010-03-06 @ 16:11:14
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :))

2010-03-06 @ 17:00:17
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0