It's female today!

Jag har märkt att det har varit mycket om manliga artister i den här bloggen på sistonde så idag ska min första fokus vara på kvinnliga artister. Kommer inte bara fokusera på favoriter utan kommer blanda!

Den jag kommer lägga in en musik video på idag är från Britney Spears. Jag är säker på att ungefär 80% av alla tonåringar idag  och de som är lite äldre älskade henne när de var små. Jag älskade verkligen henne när jag var 7-10 år gammal det var verkligen sjukt vid den tiden, alla köpte magtröjor bara för att likna henne. Idag känner jag verkligen inte som jag gjorde förut men jag tänker tillbaks och är faktist glad att jag gillade just henne. Hon är en stark kvinna som har klarat av en svår tid av sitt liv och nu är hon uppe igen! Videon är lite av b kvalitet men hitta ingen bättre :P


P.s Kan hända att det blir lite uppdatering idag också kommer vara upptagen nu framöver, men ska försöka blogga mycket på kvällen. Ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0