Justin timberlake

Man har inte hört nåt om han på ett tag och det tycker jag är så synd. Justin timberlake är verkligen en begåvad artist som har kommit långt i karriären och sen blev det helt tyst. Som de flesta kändisar så vill han ha paus från allt som har med kändskap att göra det kan jag förstå men det har nästan gått 4 år nu och det är mycket. Jag själv diggar mycket av hans musik han gjorde precis när han blev en solo artist men de nyaste är också jätte bra! lägger in några sköna låtar :)

Cry me a river
 
Losing my way
 
Like I love you
 
Until the end of time (orginalet, utan Beyonce)
 


Kommentarer
Postat av: FEBBS

nämen gud vilken underbar kommentar! va glad jag blir! håller inte alls med men tusen tack bästa du :D <3

2010-03-08 @ 23:21:46
URL: http://febbs.se
Postat av: Ness

Hur står det till med dig :D?

2010-03-09 @ 15:26:08
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0