Lady gaga - monster ball tour

Ja som de flesta har hört så har Miss gaga en turnering på gång som kommer mest ha fokusering på USA men också dock i andra länder (europa) som vår lilla fina svealand. Ja ni läste rätt Lady gaga kommer till sverige och tyvär så kommer hennes ända spelning vara i stockholm som det var förra året om jag kommer ihåg rätt. Hon kommer uppträda den 7-8 maj i stockholm globen. Jag har vänner som funderar på att gå och själv vet man inte exakt. Jag känner inte för det just nu kanske ändrar mig snart. Tror att det fortfarande finns biljetter kvar att köpa kolla in det vetja!

Lägger in en låt från hennes nya album för er ;)

Lady Gaga
Alejandro


Kommentarer
Postat av: simone

så jäkla läcker hon är!

2010-03-13 @ 13:23:37
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0