Not so smart!

Ville inte skriva om det här på bloggen men nu blir det så iallafall. Det jag menar är att jag nu ska skriva lite om Chris brown jag har inte så mycket emot honom men det han gjorde var verkligen fel. Det jag inte fattar är varför det finns visa människor som går runt i idag och säger att Rihanna måste ha gjort någoting också och att det inte bara är CBs fel. Det vissa människor inte förstår är att misshandel är alltid fel, att någon kanske små retar den andra är inte en anledning för att vara våldsam mot sin partner, vänner o.s.v. Varför vill man skada någon man älskar? Har aldrig förstått till 100% vet att mycket har att göra med hur ens egen barndom ser ut men jag tycker inte att det ska påverka en till att göra sånt. Man borde istället lära sig från sin barndom och inte upprepa det som en gång har hänt. Det som jag tycker är roligt med CB är att kanske någon vecka innan säger han i en intervju " jag förstår inte folk som slår sin partner, skulle aldrig göra nåt sånt" HAHAH det där är roligt när man tänker på det nu. Men nu ska jag sluta skriva så negativt det jag vill komma fram till är att misshandel är alltid fel!

 


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Såklart, det är alltid alltid fel!

2010-03-07 @ 20:09:31
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: E M M A

okej :D samma

2010-03-07 @ 20:29:30
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0