Somebody's favorite

Jag har suttit och gjort olika ärenden och tänkte också på några artister som har funnits länge som samtidigt har en väldig stark röst och en av de är Whitney houston. Jag är inte en fan direkt men känner några som verkligen gillar henne, när jag ser henne sjunga så får jag ryssningar för hon är verkligen en artist som berör. Som kanske de flesta vet så har hon inte haft det skönaste livet på senaste åren utan haft drog problem och det tycker jag är verkligen synd att en sån begåvad person som hon blir påverkad. Hon har dock återhämtat sig och hon kommer ha turné det här året och på Juni är hon här i stockholm. Hoppas man får se mer av henne snart! 


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Åh jag ska se henne i globen den 8.e juni :D

2010-03-05 @ 12:03:37
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0