Spotify is the shit!

För er som hela tiden går in på någon krånglig hemsida för att lyssna på musik ska sluta göra det nu! HAHA jag rekomenderar Spotify för alla det är som Itunes fast här behöver du inte "köpa" låtar eller om du köper låtar på itunes är det synd om dig. Men inte om det mer, på spotify hittar man nästan all musik man vill höra och det bästa är att de har album samlingar av artister och det är så grymt. Dock är det svårt att fixa spotify antingen betalar du eller så får du en kod av en vän så att du kan ha det grattis. Jag själv har fått det av någon annan men om jag kunde ge ut koden skulle jag göra det på bloggen men tyvär så går det inte :(

P.s För er som vill betala för det eller redan har en kod fast vet inte var man laddar ner det så gå in på den här sidan: http://www.spotify.com/en


Kommentarer
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

Svar: Ja samma här :) dör för musik! Tror jag ska göra nån form av musiktatuering faktiskt =) funderar på det!



Tack jo lite lika faktiskt haha :) Ha en fin dag! kram

2010-03-05 @ 13:46:30
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0