varför inte, I need it!

Tjena peeps! just nu gör man ingenting förutom att lyssna på underbara Ne-yo med låten Addicted från hans andra album Because of you. Tycker det är en solklar album som visar en smart sida av honom (tycker dock att all hans musik är smart gjorda) Men tror den här albumet är en favorit.

Såg en rolig tävling i en av skvallerbloggarna där hon delar ut  blogg design till den som vinner så ja varför inte vara med jag behöver ju det. Brukar aldrig vara den som är med på sånt här men nu vill man prova sig fram tycker jag och få en snygg design till min musik blogg. Så ja jag tävlar om en bloggdesign av Liddie.blogg.se hos Gossips.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0